جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
گزارش ویژه سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۲۳:۵۹

توقف افت قیمت نفت در پی کاهش تعداد دکل‌های فعال حفاری آمریکا

ایران دریلینگ: قیمت‌های نفت که جمعه گذشته 2 درصد کاهش پیدا کرده بودند، روز دوشنبه ثابت ماندند زیرا از یک سو، تعداد دکل‌های فعال حفاری آمریکا 2 واحد کاهش یافت و از سوی دیگر، احتمال ‌می‌رود عربستان سعودی برای حمایت از بازار تولید خود را افزایش ندهد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از رویترز، قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا در ساعت 07:02 امروز به وقت گرینویچ در بازار نایمکس این کشور به بهای 49 دلار و 38 سنت در هر بشکه معامله شد که در مقایسه با آخرین قیمت جمعه گذشته تنها 9 سنت افزایش دارد. هر بشکه نفت برنت دریای شمال نیز در ساعت یاد شده در بازار لندن به قیمت 55 دلار و 62 سنت معامله شد که نسبت به جمعه گذشته تغییری ندارد.

قیمت نفت خام آمریکا جمعه گذشته با 2 درصد کاهش بار دیگر به سطوح کمتر از 50 دلار در هر بشکه برگشت، اما فعالان بازار نفت به رویترز گفتند، گزارش مربوط به کاهش شمار دکل‌های فعال حفاری آمریکا مانع ادامه این کاهش در صبح امروز شد. بنا به اعلام شرکت نفتی بین المللی بیکر هیوز آمریکا، تعداد دکل‌های فعال حفاری این کشور هفته گذشته با 2 واحد کاهش به 748 دکل رسید. تحلیلگران همچنین معتقدند، تعهد عربستان سعودی به حمایت از بازار با خودداری از افزایش تولید ممکن است مانع کاهش بیشتر قیمت‌های نفت شود. به گزارش ایران دریلینگ ، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) عصر روزیکشنبه اعلام کرد، تولیدکنندگان نفت برای بازگرداندن تعادل به بازار به موفقیت نزدیک ‌می‌شوند، اما ممکن است تداوم این پیشرفت نیازمند برداشتن گام‌های بیشتری باشد.



  کد خبر : 2159
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :